Väry fucking happy!





Det finns ju ingen måtta på hur lycklig man bli lixom. Som ett jävligt bra sex som aldrig tar slut eller något.
O andra sidan vill man iofs att sex skall ta slut för man orkar ju inte köra hur länge som helst och man har säkert något viktigare som tvätt eller städning av balkongen att ta itu med eller så...
Men anyhow...
 
Jag har blivit med telefon. En vansinnigt vacker och fin sak som funkar. Hela tiden får jag hoppas. Inte bara i Angered eller bara med Wi-fi. Men hela tiden. Anywhere.
Fattar ni vilken grej?
Att inte behöva ha ångest för att inte dagis kan ringa, för att man inte kan uppdatera facebook eller alla de där andra livsviktiga sakerna man måste ha en telefon till i dagens samhälle.

Jag menar: Tänk er... Nu kan kärringen smygfota instagrambilder på jobbet lixom. Och ni -anar- inte hur mycket väldigt märkliga människor jag har på mitt jobb! Håhåjaja!

Samsung Galaxy Note - guds gåva till Elin!

Men nu är det dags att gå till jobbet. Klockan är halv sju redan och jag misstänker att jag har en pall frukt eller två som väntar på mig...
Ja, är det inte roligt så säg!

Och förresten... Ni kan väl gissa vem som har legat i skarven inatt?
(Om inte ryggen dödar mig idag så blir jag -jävligt- förvånad!)
 
 


Ha en riktigt fin dag nu gökungar!


Kommentarer
Marie

Så...då kan jag få ditt telefonnummer nu då??? Vavavava????

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam <3

Svar: Haha! Älskade queen! Ofc kan du få det! Jag mailar dig på Fb! ;) (påminn mig om jag glömmer) :) <3
Kraaaaaaaaaaaaam!
Om Hondjuret

2012-06-17 @ 14:57:12
URL: http://marieelisabet.blogg%2Cse


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0