7 dagar kvar och sista fredagsmyset i Ghetto!

 
Det regnade och blåste årets första riktiga höststorm när vi vaknade strax innan 07,00 imorse. 
Det var fortfarande nästa mörkt och det höll i sig i flera timmar på morgonkvisten. 
Jag uppskattar de där morgnarna. Oerhört.
 
Knöla ner sig i one-piecen. Ligga i soffan och läsa, äta en god frukost. Bara vara! 
(sedan kan det ju även vara latmasken i mig som talar oxå förstås!)
 
 
Idag är det exakt en vecka kvar till flytten. Det pirrar allt mer i magen och jag känner mig konstig i kroppen. 
Stundtals nästan sjuk. Det är saker att göra, tänka på och samtal som skall ringas.
 
Några lådor har blivit packade på morgonkvisten och snart ryker det som finns i städskåpet. Eller ja, i varje fall det mesta av brötet som ligger däri. 
(hurihelvetekanmansamlapåsåmycketskit?)
 
Och till råga på allt är det fredag. Måste fixa fredagsmys till talibanen. 
Tacos? Har någon något bra förslag? Film?
Min hjärna går på högvarv men ingenting händer. Spännande.
 
Borde kanske gå ut i regnet och ställa mig en stund. Det borde få mig att vakna till! Det här komatillståndet är inte bra för någon av oss! 
 
Snow white and the huntsman ikväll. Om det inte går något vettigt på tv. 
Cola, brodera. Soffa.

Hej Tant! 
 
Och försöka få in resterande av mina skitgamla brända skivor i datorn. Verkar vara easier said than done. Oh well... Memory lane får vänta ... 
Fötterna behöver sina tofflor och städskåpet behöver tömmas! 

//HondendärElinsominteärriktigtmedlängre!
 
Hjölp!! Insåg nyss att det blir sista fredagsmyset i Ghettot! Nästa fredag står vi med ett flyttlass och panik över kaoset antar jag! 
Sweet lord - måstegöradethärjävligtbra! 


Kommentarer
Conny Rhedin

Finns egentligen inte så mycket som en tomte kan tillägga till det du redan fått ned i skrift förutom en sak.............Du skall nu bli fiskäre hustru delux ala jag villBOienonepieceirestenavmittliv...typ...nädå...det kommer bli underbart...visst..lite kaos piggar upp lite och håller en på alerten...men vadå...kaos blir till lugn och detta kommer BLI SUPPPERRRR...nu fan...e det fredag.............MYSSSSSSSSSSSSSSS.
Kramis ifrån Tomtefanskapet <3

Svar: Hahaha! Sexdödardräkten som karln kallar det .. Men guud, så fantastiskt skönt det vore! Vill egentligen aaldrig gå ur den nej! Det är liiiivet med onepiece sörreduu! Hejja Ullared :)
Och ja, jag hoppas verkligen att kaos kan bli till lugn och att det blir lika fantastiskt som jag ser framför mig. Jag både vill tro och hoppas på det!

Ha en riktigt fin vecka trots det tunga, tunga som väntar dig!
Jag finns hos Er i tanken! Största, varma kramen från Tanthelvetet!
Om Hondjuret

2012-09-14 @ 14:00:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0