Lill-lördag, släp och lådjäflar...

 
Grisen Olivia på Tv och ungen verkar  feberfri. Hon får stanna hemma endå idag. Utifallatt sådär. 
Vet själv hur irriterad man blir på föräldrar som lämnar sjuka ungar på dagis. 
Tack, för att ni smittade tio barn till i onödan sådär.
 
Har drömt perversa drömmar om tandläkare. Jag har drömt om snö och om ex. Delen om snö minns jag som väldigt vacker. 
När jag vaknade var det blå himmel och storm. Det funkar förvisso ganska bra det med.

Tandjäfeln sitter kvar. Gör lagom ont men inte hiskligt. Tack Herr Tandläkargud, du är bäst!
 
Blev hastigt bestämt att mormorn ville ha dotra i helgen. Då passar vi på att hyra ett släp och köra upp en del grejer till lägenheten redan på fredag i samma veva som vi tar med ungen upp till mormor. 
Fantastiskt att man i framtiden bara kommer bo tio minuter från mormor. Tänk vilken lycklig taliban!
 
Så idag skall det väl fortsätta packas I guess. I lite högre tempo. Så man fyller släpet. Ingen mening att köra halvtomt släp ner! 
Och så skall det jobbas några timmar med. 
Skönt att man vet vad man har att göra i alla fall.
Se om man kan skicka iväg taliban och karl på lite äventyr med. Här kan de ju inte sitta hela dagen! :)
 
Onsdag idag - snart helg! Min jobbhelg förvisso. Men sova ut kommer jag iaf kunna då jag börjar sent både lördag och söndag! :)
 
Ha en fin lill-lördag mina vänner! 
 


Kommentarer
Anonym

Hoppas inte det e en lurig feber som bara kommer nattetid som Amara hade sist. Hon vart förkyld sen frisk över helgen o va på dagis mån-tis sen hux-flux kom febertoppar ons o tors natt. Men dagtid klättrade hon på väggarna. Jobbiga tider hemma då ;)

Svar: Ja, vi har haft det vi med.. Men som sagt.. nu håller vi tummarna att det var tillfälligt!
Om Hondjuret

2012-09-05 @ 09:27:37
Amandah

Testat olika webbläsare? Annan dator?
Vet inte varför vissa inte kan ladda ner, tyvärr så är inte sidan min där man laddar ner så kan inte hjälpa dig tyvärr. Du får kontakta ägaren till Designadinblogg.se isåfall.

Mvh Amandah

Svar: Han har väl tyvärr fått cancer ... kan kanske vara därför att sidan är nere? Men tack för svaret i alla fall. Snygga designer!
Om Hondjuret

2012-09-05 @ 12:20:17
URL: http://exeggutor.se
Amandah

Kan mejla designen du vill ha i en nerpackad fil vid intresse, bara att kontakta mig via mejl isåfall. Det enda jag kan göra.

Mvh Amandah

Svar: Ha! Du är bäst! Skall kika igenom en extra gång dårå.. Har ju svår beslutsångest här ;) Tack så hemskt mycket!!
Om Hondjuret

2012-09-05 @ 20:24:27
URL: http://exeggutor.se
Jen

Oj oj oj! Är det redan dags för lite flytt!? Wiie! Jag är så glad för din skull. :)
Åh åh åh, jag har äntligen blivit hönsmamma! :D
Puss puss puss

Svar: Hahaha! Jag veeet! Suuupersöta! På bild.. i verkligheten kan dom bitas och sånt :P PUSS på Er!
Om Hondjuret

2012-09-06 @ 08:28:30
URL: http://pansky.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0