Tack snälla mig själv - Det gjorde du bra!

 
 
Och då tackar vi Tradera för nyförvärvet och mig själv såklart!

Denna kommer sitta på mig dygnet runt framöver. Halleluljah, vilken skön tröja! 5 nummer för stor, gosig och alldeles mjuk! Med ett par tights under som jag förövrigt köpte på zizzi idag blir det perfa!

Tack snälla migsjälv för den underbara fina tröjan. Det gjorde du bra! 

Problemet nu är att jag halkade in hos samma köpare och krängde in ett par, fyra  till i minneslistan. Sådärattomifallatt.... ni vet. 
När lönen trillar in och man känner att man kanske borde bara ha -en- liten tröja till. 
Nu skall ju dessutom fakta tilläggas att de tröjor som tillkommit min garderob de senaste typ 8 åren inte överstiger handens alla fingrar. På ett ungefär. Så jag har inte skitdåligt samvete. Ännu.
 
Tradera är förövrigt ett jäfla beroende. Går du in är du fast. 4 av 5 gånger man går in klickar man hem något. Hur är det möjligt? Karaktär? Vem är det? Nej, han känner vi inte! 
(och har väl ingen egentlig lust att stifta någon närmare bekantskap med heller om jag skall säga det själv)
 
Finns ännu en fördel med en 5 nummer för stor tröja. Även fast man är tjock så syns det inte lika mycket ... och jag kan med gott samvete slänga i ett par vårrullar i fritösen och ta kvällen på soffan...Ha! 

Den ni.... Fan, vad jag älskar Tradera! 
 
//Tjockistanten


Kommentarer
pelle

fan va jag älskar å läsa din blogg :)

Svar: Nämen. Tack du! :)
Om Hondjuret

2012-09-10 @ 22:06:17
Joanna

Ääälskar förstora tröjor! MIna thsirtar är dock inte så stora just nu längre... hmmm undrar varför ;P

KRAM

Svar: Snart är dom jättestora igen hjärtat! :)) <3
Om Hondjuret

2012-09-11 @ 10:20:13
URL: http://www.frumittilivet.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0