Den där Apan och hennes 50 dagar ...

 
Jag hittade en blogg för ett litet tag sedan.  Den där Apan ni vet?! 
Av okänd anledning hamnade jag där inne hos henne... Och jag föll. Som en fura. 
Fantastisk blogg!

Hennes blogg är - rolig, tänkvärd, vardaglig och allt det där lilla extra. Med socker på. 
Ungefär så. Och så har hon 9 veckor kvar till BF! 
See for yourself. Jag gillar´t. Skarpt. 

Som ni vet är jag ju ett fan av listor. Denna är en som hade passat mig utmärkt ...Och jag VILL verkligen haka på. Men skall nog ladda upp med ett gäng tidsinställda inlägg först. Är ju som bekant inte alltid så lätt att få tiden att räcka till. Speciellt inte nu mitt i flytt, jobb och taliban.

Men jag vill i alla fall tipsa Er. Kanske är det något NI vill vara med på?
Säg till i så fall - så att jag kan snoka hos Er... (om jag inte redan gör det!)



Klicka på bilden för att komma till Apan´s sida där ni kan läsa mer om "50 dagar ur mitt liv!



Här har det jobbats hela dagen. Och det vart ju självfallet utgång igår. Landade hemma alldeles för sent. Eller för tidigt. Beroende på hur man ser på saken. Jag är lite trött nu. Och jävligt gammal!
Men bilder och annat smått och gott från helgen kommer imorgon. 
Första flyttlasset är avklarat. Jag har träffat Timothy aka den fantastiska, magiska trubaduren och sovit mig ett varv eller två på en bullrig nattspårvagn.
Jag behöver en natts sömn innan älsklingstalibanen kommer hem imorgon! 
Och jag behöver INTE gå upp tidigt imorgon! Ha! Like a boss - som ungdomarna säger nu för tiden! 

Jag önskar eder en god natt och vackra drömmar! 
Vi syns imorgon! 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0