Som en rabiessmittad bäver...


När dagen börjar kvart över sex börjar den för tidigt. Speciellt om man sover som en rabiessmittad bäver på nätterna. 
Nu när klockan är kvart över tolv har jag velat lägga mig i tre timmar redan. 

Det gör jag dock inte. För man sover inte på dagen. Då är man ingen bra människa. Eller ja, jag är inte det. Punkt! Mina krav på mig själv dör lite om jag sover på dagen. 
Dock funkar det om jag badar samtidigt. Jag menar ... då blir jag ju ren samtidigt. Nytta och nöje ni vet. 

Nu hinner jag dock inte bada. Jag måste packa. Har packat 2 lådor hittils. Borde packat jävligt många fler. 
Börjar jobba klockan två... 
Imorgon åker vi med första lasset lådor till Strömstad. 
Jag borde faktiskt inte sitta här alls. 
Och jag misstänker karln blir lite irro om han hittar blogginlägg och inga lådor... Vilket jag möjligtvis kan förstå. 


Så jag skiter i bloggen en stund. Kastar ner saker i lådor och sticker och jobbar lite. 
Sedan hoppas jag att det jävligt, jävligt snart blir natt! Helst innan jag äter upp någon. 

Har ni en fin dag? Vad pysslar ni med egentligen? 
 
På återseende mina vänner! 

Och så avslutar vi med flyttmusik...


 


Kommentarer
Tina

En hemlis? jag har inte heller börjat packa, känner ett litet stick av panik inombords över allt jag borde göra men inte gör

Svar: Haha. Samma här gumman! Vi har fortfarande en hel massa, massa kvar. Och det känns inte helt ok kan jag väl säga.. Sedan jobbar man ju en hel del.. och har lillskrot .. och tja ... tiden går .. fortare än man kan ana! Men visst hade du en dubbelmånad va? Borde du inte hunnit massor då? ;))

Och vad hände med datorn? Ingen händig vän som kan fixa?
Och gudars, vad jag saknar din blogg!
Storkramen!!
Om Hondjuret

2012-09-08 @ 13:40:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0