När Sanna träffade Tomten!




I fredags var det Juldisco för barnen borta på "Eklövet". Discot är väl egentligen för barnen i lågstadiet men vi med mindre barn brukar komma och vara med en timme eller så. Dom älskar det, våra små!
Speciellt min. De som sett henne shake´a loss förstår vad jag menar.
Jag misstänker att musik kommer betyda mycket för henne med när hon växer upp!

I vilket fall så kom vi till Highligt of the evening: Tomten skulle komma!

Sanna´s bästis Moa som är 3½ hade tuffat till sig ordentligt idag och hälsade snabbt, blygt och fint på Tomten.
Jag tror dessutom hon misstänkte vem det var som befann sig bakom masken! haha.

Så kommer turen till Sanna. Min lilla, fina, närmast orädda unge. Trodde jag!

Hon närmar sig tomten sakta, sakta .. tittar på tomten och tittar på mig.
Så säger hon mycket bestämt: Mamma! Skräm honom! ...höjer händerna i "skrämselposition" och skriker oääääääääähhh!

Det kan hända jag dog lite på riktigt just då. Om inte annat kissade ner mig lite! Det gjorde tomten oxå vill jag lova! Haha! Ibland är hon fantastiskt rolig den där lilla saken!
♥♥♥


Kommentarer
ina-bina

Hahaha, COOLA UNGE! :D



Åh, jag är verkligen gördålig på att svara på kommentarer nu när jag inte är inne så ofta (och inte heller måste godkänna kommentarer innan längre). Men bättre sent än aldrig?



Ville du ha hjälp med en ny design, eller hur var det? :)

2010-12-13 @ 20:08:02
URL: http://inabina.blogg.se/
Lakritsfantomen

Hahaha, härligt. Min son skulle "kniva" tomten när han var liten. När tomten dök upp satt sonen bakom soffan

2010-12-15 @ 06:28:45
URL: http://lakritsfantomen.blogspot.com
Jen

Ha ha ha! Sötsak det där! :D

2010-12-15 @ 17:13:44
URL: http://pansky.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0