Day 02 – Your least favorite song...





Veronica Maggio - Måndagsbarn

Jag vill kunna kalla mig för allätare när det kommer till musik. Delvis stämmer det. Jag kan gilla musik inom de flesta genrer. Oftast!

Men, här har vi ett stort MEN... När det kommer till sådan här musik... Då får jag andnöd. Det kryper i kroppen. Svider. Fräter. Skapar olustkänslor. Multum!
Ni vet sådär när ni känner att ni bara blir gränslöst irriterade för att det är så -inihelvetedårligt- helt enkelt?!
Så känner jag när jag hör bland annat den här låten.

Lite sådär att man börjar morra och får vassa tänder.

Nejtack. Icke! Går inte för sig.

Hellre en riktigt jävla dänga med Vikingarna än det här!

Sorry, Veronica Maggio. Det är inget personligt!


Kommentarer
Lina

Visst är det?? (sommar med vattenmelon alltså!) :D Underbart gott ju. Allt bra med er vännen? Underbart kort på lilla skrot och vovven där nere <3



massa kramar

2011-04-28 @ 07:43:10
URL: http://ninninusens.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0