Kiss kiss, bajs!

Tänkte bara meddela att barnet i en ålder av 2.5 är blöjfri förrutom på natten! Vansinnigt skönt!
Hon är så fantastisk duktig att jag lixom inte finner ord.

-Mamma, det kommer kiss snart. Kom!
Och mamma följer med så hon inte ramlar i. För det har ju faktiskt skett ett par ggr. 
När hon lixom sitter och inte håller fast sig. Haha. 
Förlåt, man får inte skratta, men det såg faktiskt väldigt roligt ut!
Nu blir det affären. Och ett varmt bad! Utan inbördes ordning!
Jag återkommer ikväll!


Kommentarer
Tina

är inne och läser ikapp. :-)

grattis till att tjejen är torr på dagen, ett stort steg framåt i livet. Ge henne en stor kram från mig.

och du, du har så många besökare för att du är en så fantastisk människa, dina ord fängslar oss vad du än skriver om.

KRAM

2011-01-15 @ 17:41:38
hanna

Jag är fruktansvärt avundsjuk!! Disa är liiivrädd för att vara naken och gå på pottan:(

2011-01-16 @ 09:11:46
URL: http://disfis.blogg.se/
Nicklasmaia

I really enjoyed it. You have done a great job.

2011-12-19 @ 07:52:49
URL: http://nicklasmaia.blog-howto.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0