Jag kunde vunnit Miss Wet T-Shirt!




Det blev några riktigt fina timmar bland blåbärsris och skog idag!
Det här skall vi defenitivt göra om snart. Hade nästan glömt hur fint det var att bara vandra omkring inne i skogen i total tystnad!

Så väldigt tyst var det kanske inte eftersom vi hade med oss småflickorna bus, men det var glada skratt och tillrop som hördes i skogen.

Att äntligen få kasta "Nalle-Puh Pinne" är något jag längtat efter men inte har hittat någon bra bro till. Denna var perfekt. Och Liten älskade det. Jag med för den delen!

Mia hade bakat bullar och kokat kaffe och efter ett tags vandrande satte vi oss där mitt i skogen och fikade ... tills åskan kom. Då plockade vi lite mer blåbär. Tills det var mörkgrått och de första regndropparna kom ungefär.

Varför tog jag inte med regnkläder kan man undra i efterhand? Men det var faktiskt soligt och fint när vi åkte hemifrån.. Inte en tanke på regnkläder då inte.
Tji, fick man!

Pang, så -öste- det ner! Vräkte. Pissade. Kalla det vad ni vill! Tack och lov att det var varmt i luften i alla fall.

Hade lätt vunnit vilken jävla Miss Wet t-shirt contest som helst kan jag lova när jag kom hem. I alla fall om det handlade om vem som hade blötast kläder!

Imorgon bakar vi blåbärsmuffins om vi hinner. Lite annat står på schemat först!
En sväng till Slottskogen kanske?

Klockan gick ifrån mig även ikväll.. Dags att sova! Snart vaknar liten.

Ta hand om Er därute... Och glöm inte att visa varandra att ni älskar varandra. Imorgon kan det vara försent!




Kommentarer
Jen

"Dags att sova" Kl: 03,20? Shit människa, har du semester nu eller?

Skogen är underbar! Själv har jag fyllt frysen med både blåbär och svamp. :D Jo, svamp är nyttigt för dig! -piik-



Sv. Har du inte sett bilden förrän nu? Pluttan då. :)

2011-07-25 @ 20:19:41
URL: http://pansky.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0