Titta mamma, ett spöööke!




Liten ser en spökplump på spårvagnen (heltäckande burka med endast hål för ögonen) och utbrister Högt och Tydligt så Ingen på den överfulla spårvagnen kunde missa henne:

"Titta mamma, ett spöööökeee!! Hon seeeeeer ingenting!!"

Så höll ungen på i 15 minuter.
Jag vet inte hur spökplumpen reagerade. Det var lite ...svårt att se... Resterande del av vagnen hade i alla fall svårt att hålla sig för skratt.
Min fina, frispråkiga lille unge ;)

Så en sväng till stan blev det i måndags. Vi vigde in Kungsparken jag och Liten. Helt fantastiskt att sitta i solväggen vid Yran och äta klubba och värmas av solen!
Kika på folk, gräva i gruset och efter en stund kom även Sofie och hennes lilla Dylan och mötte upp oss!
Då blev det gifflar och promenad minsann. Tokfint!

Sanna hittade även tomtens lykta som ni ser. Han hade glömt den utanför en restaurant den senila gubben. Sanna ropade jättelänge men han hade nog glömt hörapparaten med tror jag ;)

Avslutade dagen med Ica, badkar och 17 stycken "Aj aj Buff". Sedan var mamman mer eller mindre död! ;)




Kommentarer
Jen

Ha ha ha ha! Sötaste gullunge! :D Det är just det som är en av charmen med de små...de säger precis vad de vill! :P

Trist att Tomten inte hörde henne... Men du tog väl med den hem så att han kan få den när han kommer nästa jul? ;)

2011-04-06 @ 15:21:36
URL: http://pansky.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0