Day 15 - a song that you listen to when you’re angry

 
I have dreams of hammering your skulls
Fantasies of bashing in your brains
Obsessively... I am watching, I am stalking, I am following
And then the massacre begins


Jo, jag kan inte säga att det inte känns bra. Jag kan inte säga att det inte känns lite bättre i själen. 
What goes around comes around. 
Sedan lyssnar jag på den när jag är glad oxå. För att den är bra. Även fast det inte hör till.


Och så är det in i helvete bra öldrickarlåt oxå. 
Men som sagt: Framförallt, framförallt när jag är arg!


Kommentarer
The one and only.

Dan Andersson??

Svar: Ursäkta?
Om Hondjuret

2012-08-23 @ 12:07:25
Achilles

Ja det kommentars fältet är helt retarderat... Vi släpper vår nya sida någon gång i September med Fb funktion för de som vill kommentera via FB (åtminståpnde hoppas vi så) men även de som vill kommentera på vanligt sätt skall den funktionen också finnas. Hursomhelst kommer den nya sidan spöa upp den gamla likt Ryssen så fort ngt annat land anfaller under deras vintermånader=)

Svar: Haha! Det ser jag fram imot. Som fan! Heil och ha en förjäfla fin helg!
Om Hondjuret

2012-08-23 @ 16:55:34
URL: http://achillesblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0