Lillprinsessan Estelle...



Nu skall inte jag vara den som är den.. för alla har vi olika smak och tycke och jag klankar på något vis inte ner på de lyckliga tu´s val av namn till Lillprinsessan... Men...

Kanske är det bara för att jag är en chipsjunkie som knappt tänker på annat än chips men....

Påminner inte Estelle - lite om Estrella?
Eller är det bara jag?!

Det är nog bara jag. Hoppas jag!

Oh well.. Funderar det gör jag ju... Men i övrigt så vet man ju att det alltid är svårt att döpa barn när dom skall ha så himla många namn och allt det där.. !

Men jag ser självfallet fram emot att veta hur -dom- tänkte Kronprinsessan Viktoria och Daniel! Det gör jag!
Kanske är det redan ute vad vet jag?

Och Grattis Viktoria och Daniel - Nu är ni oxå med i gänget!
Den dödliga, alltid oroliga, ständigt arbetande föräldraskaran. Välkommen!
(fast det är klart - jag tror jag läste att ungen redan hade en barnflicka. Viktigt när man är 4 dagar gammal. Glömde det!)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0