Älskade Talibanprinsessan - 4 år idag!

 
Klockan 08,21 den 10 juli 2008 valde världens vackraste lilla flicka att titta ut...
(Läs om dagen Liten mötte världen ↑ )

Idag fyllde hon plötsligt 4 år och jag tycker inte det är länge sedan jag låg och krystade för kung och fosterland medan det kändes som att hela innehållet i kroppen på mig höll på att falla ut ...
(Det gjorde det märkligt nog inte) 
 
Men vi har i alla fall firat talibanen i omgångar nu. Både helgen i helgen hos Mormor och självfallet här hemma idag. 
Rapunzelklänningen och microfonen är ett resultat av dagens presenter! 
I helgen fick hon även en sparkcykel av oss. En mycket lycklig liten taliban skulle jag vilja påstå!! 
 
Det blev en lätt födelsedagsfika då magen har krånglat idag.. Men glass åt hon i alla fall och lite muffinssmet.. 
Väry gott för en liten mage det där! ;) 
 
Och som om inte det var nog bär det snart av på semester för hennes del... Legoland och Lejonparken i Danmark. 5 dagar borta med mormor och hennes F.
Mamman kommer sakna och sakna. Man kan väl säga att det är väldigt tur jag jobbar nästan hela den tiden. 
Det är konstigt - man behöver verkligen en paus och lite egentid ibland... Men när man väl får det så blir det alldeles tomt, tyst och kallt. 

Min lilla har nog växt lite fast i mig. Utan henne känns det ingenting värt. Även fast hon kan vara den största terroristen sedan Hitler ibland :) Älskade lilla skrotungen min! 

Så vi säger Grattis nu... Grattis älskade, älskade barn på DIN dag! 
Tack för att jag fick bli din mamma! 
Jag älskar dig mer än ord någonsin kan förklara! 
Du har gjort mig hel! 


Kommentarer
Marie

<3 <3 <3

Fyra år... tiden går... FORT!

kärleken till sitt barn är den största <3
och visst är det så att det blir tyst, tomt och kallt när dom inte är hemma...du beskriver allt så fint min fina vän.

<3 <3 <3
pussochkram!

Svar: Tack Queen!! <3 Ja, tänka sig vad tiden rusar iväg!!
Om Hondjuret

2012-07-11 @ 00:26:28
URL: http://marieelisabet.blogg%2Cse
Pax

Den morgonen hon tittade ut och i princip hamnade rätt i min famn kommer jag ALDRIG glömma och jag är så glad att just jag av alla människor fick vara med om det. Hon är verkligen underbar och jag älskar henne! Och dig! <3

Svar: Ja, det är hon. Och det -var- underbart! (om man bortser från vissa detaljer:p)Och du..vi älskar dig! puss :*
Om Hondjuret

2012-07-11 @ 07:24:39
URL: http://psykasen.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0