Strapping - tills grannarna får hjärnblödning!



Vaknar efter alldeles för lite sömn. Med en taliban nästan över ansiktet och inser att det ligger en jävla massa snö på marken utanför.
Inser att den här dagen kommer bli lång. Och kall. Skitlång och kall.

Försöker peppa med kaffe. Trösta mig med att talibanen kommer bli tonåring och aldrig mer vilja sova i mammas säng. Kommer faktiskt förmodligen knappt vilja göra annat än sova. Några år. Då skall jag oxå sova. Hur mycket, hur hårt och hur länge som helst.

Fram tills dess tänker jag koka en kanna kaffe, stressa i vanlig ordning till dagis och spela den här låten skithögt.
Om och om igen tills grannarna får hjärnblödning.

Är det ok om vi skippar den där jävla godmorgonfrasen idag eller?




Kommentarer
Jenny Eriksson

SVAR: Tack :) Ja en bild säger mycket mer än tusen ord :)

2012-03-08 @ 12:42:12
URL: http://ogonblickochknasla.blogg.se/
Jen

Liten då! Ja den där snön var mindre skoj, särskilt när man bor på landet och därmed är mindre prioriterad till en plogad väg. -mutter mutter-

Hon kommer växa upp och hon kommer inte vilja sova bredvid mamma så länge till så ta till vara på stunderna för snart lär du sakna dem. :)

Puss på er!

2012-03-08 @ 20:31:32
URL: http://pansky.blogg.se/
CaptainAvatar

Svar:

Tack som fan du :)

Det där med gaffel i ögat låter inte helt fel...

Japp Bira tycker jag du ska unna dig :)

Ha en riktigt bra helg!

2012-03-09 @ 11:48:53
URL: http://achillesblog.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0