k.ä.r.




Han är k.ä.r.

Jag är k.ä.r.


Hur i hela jävla friden gick det här till?

Imorgon kommer han hit och håller fast mina inälvor så dom inte sprängs ur kroppen på mig.
Jag längtar! Oh lord, så jag längtar!


Nu skall vi bara sluta kräkas och stoppa magkatarren i röven på någon som förtjänar den. Jag orkar inte mer! Det gör ont och jag mår så vansinnigt illa hela tiden!
Jädra, förbannade skitkropp!

Sade jag förresten att jag var k.ä.r.
Tänka sig.
Nej, det hade jag inte tänkt mig.
Det här är skitkonstigt. På riktigt.



Jag fattar ingenting!




Kommentarer
Ann

Mysigt Elin, glad för din skull. Beträffande magkatarren, Omeprazol kapslar på apoteket är receptfritt. En om dagen har hjälpt mig och många andra i mååååånga år nu, fast jag får dom på recept, blir ju billigare. Hade nog inte orkat leva utan dom, bättre än att tugga Link eller Novalucol och gudvetallt.

2010-12-06 @ 10:39:17
Hanna

De finns inget bättre än att va kär!!!:D

2010-12-07 @ 00:12:35
URL: http://disfis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0