Kaffebesöket från Värmland...



Godmorgon världen! Det är snart dags att pälsa på sig, gå ut och springa till den där praktiken. Dagiset.

Men först: samla ihop kroppsdelarna, placera rätt och sluta hacka tänder.
Fy för bövelen så kallt!
Dock verkar det inte lika kallt och blåsigt som igår så det tackar vi för!


Kaffebesök var ack så trevligt, måste jag få lov att säga!
Här hade man ju förväntat sig att människan som kört 25 mil från värmlands mörka skogar i alla fall skulle ringa och få lite guidning. Men icke! Plötsligt ringde det på porttelefonen och sedan stog han där... Med en påse lövfbergs lila i famnen ;)
Fel kaffesort, men ack så sött! ;)

Morgonkaffet blev till en kanna, som blev till Pizza som blev till ryggläge i soffan. En sådan där fantastisk slapparkväll ni vet. Var knappt man rörde sig en meter och det var hur skönt som helst!
Sedan pratade vi varandra till sömns och det var nog en känsla jag inte riktigt mindes heller...
Det var tråkigt att säga hejdå på morgonen men jag hoppas.. (och misstänker) att han kommer komma tillbaka igen ;) NU mina vänner.. har jag som vanligt sådär inåt helvete bråttom!

Jag springer lite, så hörs vi ikväll!
Har NI snö förresten?


Kommentarer
Jen

Hmm, det var uppenbarligen fel person som kom från Värmland,

för jag minns då inte att jag varit där... :0

Men löfbergs lila ska det va! :D



Kul dock att du fick njuta och mysa lite.

Det är du värd! Puss

2010-11-13 @ 11:32:01
URL: http://pansky.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0