Storm i november...




Jag älskar att jag är så ambitiös att jag ställer två alarm för att komma upp på morgonen. Jag älskar inte att jag är så jävla senil att jag inte ställt om den ena klockan från vintertid. Att gå upp klockan sex kändes aningens perverst!


Smart Elin. Jättesmart!

Som om inte det var nog så är det storm och det regnar både bortöver och neröver just nu.
What a joy! Nåväl. Jag har i alla fall fått vikt en massa tvätt och kört igång en ny maskin.
Innan klockan var sju. Tänk om det kunde vara så Varje morgon!

Nej. Kläder, välling och gos it is. Så får ni hålla tummarna för att vi inte blåser bort eller får en pinne i ögat.
Onödigt skulle det vara. Högst onödigt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0