Min Avsky, min längtan och min önskan?

Det var det här med att vara en sucker för listor. 
Jag börjar.. Ni följer efter...!


4 TV-program jag ser på: 
Det var det här med Tv. Jag har ingen ro att titta på tv. Det står mest på i bakgrunden. Avskyvärda (förlåt älskade talibanälskling) barnprogram eller förnedringstv alá bartenderskolan, Anna Anka och gud vet vad!
Finns det något jag brukar försöka få med mig är det: 2½ men. Praktiskt då det går när vi äter välling och myser!

4 saker jag gjort idag:
Efter dagislämning blev det promenad med en söt M, innan jag gick hem till fina C där det väntade ett dukat frukostbord och nybryggt kaffe! Lyx! 
Tvätten är fixad, sängarna renbäddade, skohyllan storstädad varav en del slängdes och en del plockades undan. Ok, jag kan inte räkna. Jag slutar här!

4 saker som jag längtar efter:
Just exakt nu längtar jag efter att den där helvetesjävlaskitbrännaren i min dator skall fungera som jag vill. Dvs: Bränna en film! Hur jävla svårt kan det va?
Jag önskar att jag hade precis så jädra mycket pengar som jag ville? Vem gör inte det? Hallå?
Jag önskar att jag var size 0. Ja, jag tror bestämt att man är lyckligare då!
Inte minst önskar jag att någon fanns som såg mig för den jag var, den där tjejen bakom masken. Bakom attityden, galenskapen,vreden och bitterheten. Jag säger inte att det Inte är en del av mig för det är det. Indeed. Men det är inte allt. Bryt ner mina murar, se det där som kallas själ och förtrolla mig?

4 saker på önskelistan:
Materiella saker? 
Iphone! Iphone, kom till mamma. Jag vet att det är kärlek. Jag vet. Sådär att håren reser sig på armarna och hjärtat bankar fortare. Jag behöver en sådan och den behöver mig. Vi hade varit perfekta tillsammans. Jag lovar! 
(Snälla Tomten, jag lovar att spetsa julgröten för din skull!)

Kläder - Helst ett par byxor med hel gylf. Jag äger inga.

Mat - Årsförbrukning av mat och blöjor? Please!

Resa - Ett måste. Till Thailand. Där hjärtat lämnades kvar. Jag behöver ha tillbaka det nu!

4 saker som jag avskyr:
Men hur lätt är det att välja 4 saker man avskyr när det finns så extremt många tusen saker jag avskyr?
Men ok, för tillfället är jag upptagen med att avsky människor (med appearently no brain)  som viker ut sig, som tror dom är så fruktansvärt inteligenta och snygga... när inte ens grisen skulle vilja sova i samma säng mer än en natt!
Jag avskyr folk som alltid har det värst, som det alltid är så jävla synd om. 
Ja, jag avskyr mig själv ganska ofta!
Jag avskyr folk som tror sig vara världsmedvetna och tro sig kunna Allting när dom egentligen inte har någon aning om hur världen faktiskt ser ut bakom pappas kreditkort! 

Sist men inte minst avskyr jag min tvättmaskin. Som inte har några stötdämpare. Som knappt har ett programkort. Som är på väg ut genom dörren till de svunna jaktmarkerna. 
Snart.. alldeles snart. 
Jag skall bara - tvätta en maskin till först!


Ok, ok... Det är dags för dagishämtning:

Snälla Tomten, jag önskar mig bil och körkort oxå!


Tack på förhand!


Ps: Det är eran tur nu!



Kommentarer
Ann

Ok, ok, min tur. JAG avskyr när en fin kvinna med vacker själ inte ser sina tillgångar och kvaliteter.

Jag avskyr att folk inte kan ha en fungerande tvättmaskin :) eftersom jag vet att man kan söka fonder till sånt. HAR DU GJORT DET ELIN? Iphone lär nog ordna sig. Kram

2010-10-20 @ 16:09:14
Jen

Ha ha ha! "Byxor med hel gylf"?

Sötnos, jag lider med dig... ;)

Men size 0 är nog inte det ultimata tyvärr...

Om inte annat så älskar jag dig för den du är,

bakom muren och under masken. :D



I´m in!

2010-10-22 @ 11:33:37
URL: http://pansky.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0