Bäckar små blev ett mini-vikariat ...

...Lånar en gammal bild från -09...


Idag firar vi med Champagne! Eller nej, ok. Det är kaffe. Men jag låtsas att det är champagne!

Har fått ett mini-vikariat som går fram tills den 1 maj. Helt underbart är det!
Det är en avdelning jag inte har varit på innan men vad jag vet är personalen trevlig.

Jag har tydligen fått en massa goda ord från de andra avdelningarna så nu petar dom den nuvarande vikarien och tar in mig istället. Det känns underbart faktiskt.
Sedan gick det rykten om att kanske få lov gå fast på huset. Det vore en dröm. Helt klart. Dock tror jag det kan bli svårt då dom egentligen inte får anställa personal utan utbildning till trots att jag har ett par års erfarenhet av vikarierande tidigare. Både i mångkulturell grupp och i resursavdelningar.

Oh well. Nu vet jag i alla fall vart jag skall vara de närmaste 14 dagar. Det är en stress-situation mindre!

Nu håller vi tummarna för att allt går som det skall helt enkelt. Det är ju mig vi pratar om så det kan bli lite hur som helst! :)
Men det får gärna vara lugnt på "skitfronten" ett tag nu. Jag har haft min beskärda del senaste året med allt vad det innebär!

Wish me luck!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0