Vi styr mot Skåne...

Vi sitter i en bil på väg mot Skåne.
Snart är det "nummer 2" stopp.

.......

Inte det nej... Ungen har fobi för handtorksmojjänger. Livsfarligt.
Eller ja, ungen har fobi för Alla apparater som låter.
Det blev att kissa utanför macken istället.

Vi är i alla fall på väg mot Skåne nu. Förbi Halmstad.
Jag, k och Talibanen.

Vi tar ett par dagar hos K's goda vänner.
Jag är ungefär lika nervös som vanligt.
Nya människor och allt det där,
Ibland så undrar jag om jag är bra att ha i möblerade rum helt enkelt.

Oh well, jag ser fram emot karaoke, raketer och jacuzzi...
Funderar på ett möjligt svandyk ner i den klockan tolv med ett glas bubbel.
Men det är kanske inte så vluppfostrat det heller...

40 minuter kvar. Skomakergata på dvd där bak.
Tant sover en liten kvart!

Så... Berätta om Era storslagna planer nu! Jag är nyfiken!!



Kommentarer
Tina

va? har du varit i skåneland?

långt ifrån mitt?

2012-01-03 @ 12:49:30
URL: http://tiamiquilts.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0