Springer förbi...

...Jag, Lillskrot och Mr Gordon packade oss iväg hem till en helgfrukost hos C...



Helgen gick sådär vansinnigt som den bara gör när man inte vill att den skall ta slut.
Den var sådär lugn och skön. Kantad med strålande sol och blå himmel.

Samt en släng av magsjuka hos lillskrot förstås. Men det gick över all förväntan. Försvann fort och hon kom sig direkt, min lille kämpe!

Nu är det rast och jag försöker febrilt att hålla ögonen öppna. Det är en tröttdag idag.

Jag återkommer.. Som jag brukar.



Kommentarer
Hanna

du kan ju va söt och långhårig!! vet inte va som hände med mitt hår.. tyckte de va kort för inte alls längesen! Galenpannigt! Hoppas ni har en stråålande alla hjärtans dag där borta:) Jag inväntar ostbricka mmmm hihi

2011-02-14 @ 19:24:21
URL: http://disfis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0