Helgmys och sjukdom...




Vackermorgon. Solmorgon. Vintermorgon. Minus 12 grader ute. 2 timmars promenad.

Vi har fått undan lite (ännu mera) tvätt, bakat med playdoh och en del annat smått och gott.

Liten kräktes Igen inatt och på sjukhuset bad dom oss återkomma imorgon om det sker inatt igen. Tröttsamt!
Men imorgon Skall vi ha hjälp. Något är fel på den lilla magen och jag blir tokig om dom inte kollar upp det ordentligt!


Städning är den bästa terapin har jag hört om humöret är dåligt.. av förklarliga och oförklarliga anledningar har det varit i botten de senaste dagarna!
Och då menar jag botten, botten. Tele är mer eller mindre avstängd och lika så Fb.
Folk gör mig så vansinnigt trötta ibland.

Så med andra ord.. städa var det!
En sväng ner i källaren för att kolla lite på vad man kan ta med upp kanske.. Så att man kan ta ner lite annat.

Men vi börjar med ett bad. Det låter bra!
Och som i princip varje dag denna vecka blir det tomatsoppa till middag. Hurra!

Hur har Eran helg varit? Jag hörde att det var melodifestival igår?
Jag vet inte ens vem som gick vidare förrutom Saade.. eller vilka som var med?!
Kollade ni? Och i sådana fall varför?

Talibanen kallar ... Mamman springer!

-Poff-




Kommentarer
Ann

Hej hjärtat.

Verkar jobbigt det där.

Du har inte funderat på om hon är allergisk mot tomatsoppa? Skämtar inte nu, det är inte ovanligt med överkänslighet mot tomat.

Kram

2011-02-20 @ 19:00:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0