Nu tar vi helg...



Nu har vi gjort sista dagen i veckan på dagis. Imorgon blir det ett besök hos "Tand Doktorn" som lillskrot kallar dom!
Misstänker att dom kommer tjata om nappen. Och ja, jag vet.. jag vet. Men hur lätt är det med en galen terrorist och en mamma med inga nerver kvar. Jag bara undrar!?
Vi får se vad dom säger helt enkelt. Självklart, gör vi det som är bäst för lillskrot och hennes tänder!

Ett besök på arbetsförmedlingen är det oxå tänkt att hinna med och tillåter vädret åker vi nog in till stan och slänger oss i gräset i någon park! Vardagslycka.

Förövrigt blir det en hemmahelg. Metaltown får klara sig utan mig och jag tänker sitta och småsura lite. Men bara lite! Det kommer fler år. Det gör det alltid!
Men visst tusan är det tråkigt allt!

Så nu tages alla helgplaner emot med tacksamhet. Jag har nämligen ingen aning.
Naturhistoriska kanske? Parkhäng? Jag hörde något om regn? (moahaha).
Baka?

Helg är det anyhow... Och jag skall börja ett nytt och bättre liv igen. Bäst jag inte säger det högt. Då går det som bekant åt helvete. Jag tar tillbaka det där! :)

Men som sagt... vi tar helg nu!

Vad skall NI roa Er med i helgen?


(förövrigt är de där fåglarna längst upp inte ankor. Utan gäss. Livsfarliga sådana! Vi sprang! Jag borde nog gå en fågelkurs!) :p


Kommentarer
Tina

godmorgon kära du.

Jag ska ha rätt stor fest hemma på lördag, vi firar tösen som tog studenten i fredags. Hon hade inte tid att firas den helgen, det var Sweden rock.

Min ena son fyller år på fredag men ska ha ett födelsedagsfika med familjen på söndag. Vi bor nära varandra och det blir en hel del bärande av möbler mellan oss dessa dagar. jag lånar bord och stolar av honom på lördag som han behöver ha tillbaka på söndag ha ha ha - helgen är räddad.

Jag önskar dig en skön helg oavsett vad du hittar på, men jag tror du behöver vila dig lite och sova ikapp några timmar.

KRAM

2011-06-16 @ 08:03:37
URL: http://123minsida.se/tiamiquilts


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0