Synålar och spik i läppen!




Det är ju det här med tanter som mig själv att: Vill man något, så gör man det. Kosta vad det kosta vill helt enkelt! Smärta? Ja! Vill man bli fin måste man jävligt ofta lida pin!
Det gjorde jag igår!

Det där jädra hålet hade växt igen bra mycket sedan sist och att sedan trycka igenom en synål var väl ganska ok. Men när det väl kom till staven på 1.6 så gjorde det ont vill jag lova. Väldigt ont!

Men ok, jag tröstade mig lite efteråt. Med en Rom och Cola. I burk.
Jävla nymodigheter dom hittar på. Men gott var det i alla fall!

Pre-midsommar firande lixom! 

Dags att dra sig och fylla på förrådet inför midsommarhelgen..

Hur firar NI?


Kommentarer
Smsa Låna

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din sida, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din sida på BlogLovin'!

2011-07-19 @ 02:25:11
URL: http://smsalåna.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0