Sjukstuga för 323 gången i år!


Tar det aldrig, aldrig slut?

På riktigt börjar jag gå lite på knäna här. Ungen med misstänker jag! 

Inatt vid ett började hon kaskadspy. Nu är klockan snart 13 och hon kaskadspyr fortfarande.  
Ingenting får stanna.

När, när, när... får hon lov att bli frisk?? 
Det här är 3:e eller 4:e helgen i sträck det är sjukdom. Det går bara varv på varv på varv.


Ringde dagis och det var tydligen fler som var sjuka. Men seriöst. Varför i helvete lämnar man sjuka ungar på dagis om man misstänker magsjuka?? Eller ser att ungen uppenbart har feber? 
Jag förstår verkligen inte! 
Kan någon berätta?? 

Är verkligen jobbet så jävla viktigt att det går före ens ungar?? I sådana fall är det något som är jävligt felprioriterat!

Hon har gått baklänges och kräkts sig igenom köket tre gånger och varje gång hon är klar ser hon sådär ynklig men glad ut och utbrister:
"Mamma, Sanna är frisk nu! Nu kan vi gå ut!"
Mitt lilla hjärta, det är inte lätt det där med sjukdom...

Återigen skickar jag dagens ros till fantastiska C som går och handlar åt oss! Vet inte riktigt hur vi skulle fått till det annars!
Mina vänner är lätt de bästa jag har!

Nu skall jag passa på att slänga i mig lite mat innan kräkmaskinen vaknar igen!

Ha en fantastisk helg ni som kan :)



Kommentarer
Tina på AB

Stackars liten, hon ser ändå lika söt och rar ut som alltid.

Hoppas du kommer igenom eländet snabbt. Tyvärr blir man ofta själv smittad när man har små barn.



Nu ska jag iväg och fira lilla barnbarnet igen. föräldrarna har delat på sig så nu ska den lille firas hos sin pappa (min son) och hela den sidan av släkten. I onsdags när det var hans riktiga födelsedag firades han av mamman, pappan och farmor + faster.

2011-03-27 @ 11:41:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0