Välkommen måndag!




Liten fick konstaterat öroninflamation på vårdcentralen. Läk ut med alvedon var domen. Och det verkar funka fint so far!
Bara för att skryta lite så måste jag säga att jag är grymt imponerad av skrotis! Hon log och skrattade sig igenom öron/hals undersökningen och stick i fingret.
Mot slutet sprang hon efter en sjuksköterska och gapade för halsprov för det hade hon minsann sett en pojke göra precis innan henne!
Det slutade med både Apklistremärke och en fin, fin ring med fjäril på!
Gissa vem som var stolt som en tupp när vi gick därifrån? :)

I övrigt var det en ganska lugn helg. Spenderade några timmar med att titta på repningar till showen jag skriver om.
Som vanligt grymt impad över talangerna där!

Liten hade bara lite feber kvar igår på dagen så hon får vara hemma en dag till och bli helt frisk innan vi skickar till dagis!
Jag tänkte vi skulle göra iordning alla garderober idag! Det ser ut som sju svåra år därinne! Trots att det inte var jättelänge sedan vi gjorde det sist!

Så nu laddar vi med kaffe, en cigg och kör igång måndagen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0