Landvetter here we come!



Fullspäckad söndag. Ett par timmars playdate för Talibanen och tillhörande bästis på morgonen är redan avslutad.
Lunch i magen alá quornbiffar med mos och pastasås. (Jadå, man kan blanda det mesta!)
Snart dusch för mamman innan hon väcker Talibanen från middagsvilan.

Sedan blir det ett litet mini-äventyr som jag vet att Talibanen velat göra länge.
Åka och titta på flygplanen på Landvetter. Är övertygad om att det kommer bli en upplevelse. Så vi åker helt enkelt dit ut och kikar lite och tar en fika och kollar på människor!

När vi är klara där bär det direkt av ut mot Frölunda och "Your stage -Your moment".

En lång dag helt enkelt. Det uppskattas!
Döda tiden lite. Och bränna lite kreativitet!

På återseende mina vänner!


Kommentarer
BloggMamman

Hoppas Ni hade en fin dag på flygplatsen- där var jag ganska nyligen med min son och han älskade det!

Kram

BloggMamman- en blogg om BloggMammor, står det ngt om dej idag?

2011-09-18 @ 18:33:54
URL: http://bloggmammor.blogspot.com
Tanya

Flygplatser är nog var unges dröm! Hoppas ni hade en härlig dag! Kram!



<3. Bara för att. :)

2011-09-19 @ 00:22:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0