Dumskalle - När Talibanen är som bäst!

 
Jomenalltså... Äpplet och stammen och allt det där. Det kanske ligger något i det trots allt? 
Men det är klart... Helt säker kan man ju aldrig vara! 
Eller?! :) 

Diskuterade igenom hur dagen hade varit vid middagsbordet idag:

En sur taliban: Jag fick ingen frukt idag! 
Nähä, varför inte då, undrar mamma jag självfallet.. 

För jag kallade **** för DUMSKALLE! 

Hur i hela friden skall man reagera lixom? Det var -väldigt- svårt att hålla sig där... 
Men kanske inte -så- märkligt att hon inte fick frukt. -host-
 
Och nej, dumskalle är faktiskt inget uttryck jag använder! Kan det komma från Astrid Lindgren? 
Och nej, jag skyller inte ifrån mig nu. Men ärligt...som talibanen skulle sagt: Det var faktiskt inte jag! 

Så det så! 
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0