Fritt fall positionen...

 
Läste i en annan blogg tidigare om det här med sovställningar. 
Jag brukar ofta få höra en del - knepigheter om mitt sovande... Så jag undrar hur det är med Er? 
Hur sover ni? Sovställning? Sover ni hårt eller tungt? Behöver ni lite eller mycket sömn?
 
Inte nog med att man skall sova och allt det här... Man kan tydligen kolla en människas personlighet vid att kika på hans/hennes sovställning... Detta kan ni kolla här.
Om mig står det såhär: 

♠ Fritt fall positionen

7% av testpersonerna sov på detta sätt, på mage med händerna runt kudden och huvudet vänt åt sidan.

Dessa personer beskrivs som sällskapliga och fräcka, men med en tendens att vara nerviga och sköra. De gillar inte kritik, eller extrema situationer.


Jomenasåatte... Jag sover alltid på mage. Alltid. Kan inte andas om jag ligger på rygg. Får panik. 
På mage. En hand under kudden, en över. Tills jag har somnat. Då ligger jag tydligen lite hur som helst. 
Oftast med huvudet i luften...tills någon klappar ner det ... eller med knogarna under hakan... som att jag är vaken.. fast det är jag såklart inte.. 
Har tydligen gått runt med blåmärken under hakan ett bra tag nu. Hett I tell ya! 
 
Sedan är det kanske ett tecken på stress? Jag vet inte. Sover som en kratta. Vaknar, sover, vaknar sover. Mardrömmar, mardrömmar, mardrömmar! 

Nej, att komma till skogen och lite frisk luft borde göra susen. 

Men ärligt ... Erat sovande? Berätta för mig nu! :)


Kommentarer
CaptainAvatar

Det testet ska jag göra :).
Jag brukar klänga på älsklingen när jag sover och kan jag inte det, brukar jag vakna med att jag kramar täcket istället :P

Svar:
Jadu det är vi också. Jag blir tokig på vår jävla skitsida, men inom en månad så har vi en helt ny och fungerande blogg :)
Jag och Andre har inte gjort någon långresa ännu, men det kommer :) Vi kommer antagligen åka till sydamerika nästa vinter :D.

2012-08-25 @ 10:32:38
♥ ♥ ♥ BAMBI ♥ ♥ ♥

Jag sover på mage och är så lättväckt!

Men om du inte har testat Tapas förut så måste du ju göra det!! Snarast! :)


Svar: Mage är bäst! Annars går det inte att sova! :) Sedan är alla positioner svåra om man har barn på sig/bredvid sig eller dylikt vilket jag antar att du stundtals har?! ;) Eller är dina änglar och sover i egna sängar? :)

Skall googla tapas recept minsann! Får kanske bli helgmiddag då man faktiskt är ledig denna helgen utan planer! Hurra! :)
Om Hondjuret

2012-08-27 @ 11:00:56
URL: http://bambi.blogg.se
Mr P

Har absolut ingen aning då jag under sömnen tenderar att sova tungt......men enligt uppgift från vanligtvis välunderrättade källor är jag lika underbar som vanligt även då..;)

Svar: Ha ha! Mr Ödmjuk! Men vad skönt det låter! Haru några tips? :)
Om Hondjuret

2012-08-27 @ 12:09:37
Anonym

Aldrig gå och lägga sig innan man är trött, funkar för mig. Slocknar som ett utblåst ljus på mindre än 30 sek.

Svar: Haha. Det gör iofs jag med. Men sedan vaknar jag. Vaknar, sover, vaknar, sover! Sedan känner man sig överkörd av en tankbil när man vaknar! ;)
Om Hondjuret

2012-08-28 @ 09:37:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0