Om att bli jagad av en snopp till ledmotivet av "Hajen"....

 
 
I affären där jag jobbar finns det flera människor jag kommer sakna. 
Sedan finns de dom jag Inte kommer sakna. Inte alls faktiskt. 

Han som jagade mig med snoppen för en fem, sex år sedan är en sådan. En kort, tjock och ganska läskig spanjack med ett stort fluffigt långt hår...
Holy mother of god vilken läskig typ!
Dessutom har han elefantminne. For real. Han hälsar fortfarande. Nickar igenkännande och riktigt klär av en med blicken varje gång man stöter på honom. 
Är det ingen i närheten frågar han varje gång: Minns du mig?
"Mmm," svarar jag och tittar åt ett annat håll och utöver min mest nonchalerande sida. 
 
Träffade killen En gång. Blev ditlurad i ett mindre nyktert tillstånd när jag somnat på bussen. En tjej väckte mig. Hon hade träffat en kille på stranden tidigare... Nu skulle hon hem till honom och dricka upp hans vin. Undrade om jag ville haka på. 
Free booze, Amen. Sagt och gjort och vi ankom en liten etta som beboddes av en läskig spanjack med massörutbildning...
Jo, man tackar.

Vinet in, vettet ut. Nakenbad i natten here we come. 
Spanjacken var en frusen jäfel och ville inte bada. Gött tänkte vi ... och stupade i, i bara mässingen medan han stog kvar och dregglade lite lätt. 

Sedan gick allt fort utav helvete ...Swosch, plask... spanjacken var naken och i vattnet. 
I mitt huvud hörde jag ledmotivet till "hajen" medan han fort kom simmande mot mig. I samma outfit som han lämnade sin moders underliv i ... 
 
Jag simmade fort, han fortare ... Paniken spred sig och jag började känna hans hud mot mina ben ... sedan kände jag snoppen... Då skrek jag. Och simmade ...och simmade.
Kom tillslut iland. Fort som fan. Klädde på mig. Tog med mig bruden hem. 

Det slutade lyckligt. Fint som fasen. Men det kryper i mig av obehag varje gång jag ser den där spanjacken. Han skall det minsann bli skönt att slippa. 
Bland annat. 

Nej, jag säger då det... Skogen mina vänner. Där är det säkert inga snoppar! 
Håhåjaja!


Kommentarer
tezz

Haa
Haha
Haha döööör

Svar: Du.. det var traumatiskt ängeln! ;))
Om Hondjuret

2012-08-08 @ 15:11:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0