Sneakpeak - the new apartment!

 
Tänkte ni skulle få en liten sneakpeak på lägenheten. Det är trots allt en del av er som har efterfrågat det... och jag mitt senila stycke glömde ju helt bort det där med att fota när vi var där och skrev kontraktet... 
Kom på det när vi var inne i bilen på väg därifrån ... Slängde ut armen genom fönstret och tog en mindre smickrande bild .. 

Men hang on... Here it comes... 
(och ta nu i betraktning att det inte är städat och klart där ännu)


 
Och jo, det finns både badrum och ett eget rum till Talibanen! 
 
Det kommer bli bra det här. Fem minuter från havet. 
Jävligt bra! 


Kommentarer
Mia

Superfint! Men jag har inte riktigt fattat var det ligger?

Svar: I Strömstad/Lökholmen - Nästan nere vid havet. Sista korsningen :)
Om Hondjuret

2012-08-11 @ 18:09:59
Mia

Ahh. Lökholmen, då vet jag. Kommer bli suveränt för er! :)

2012-08-12 @ 18:58:45
Tina

åh så fint du får det :-) där blir jag allt lite avis.

Svar: Ja, det kommer bli helt fantastiskt! Nära havet, skogen och bergen.. det kan inte bli bättre!
Om Hondjuret

2012-08-15 @ 21:47:01
URL: http://tiamiquilts.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0