2012... And we are standing strong!

Reducerad, lycklig och fortfarande med ljudet av raketer och stjärnglitter innanför huden.

Det blev en kväll fylld av allt det där som gör livet vackert.
Fina vänner, vansinnigt god mat, musik och prat tills klockan hade passerat läggdags både en och tre gånger!

Vi sköt raketer både med och utan Liten och jag tror nog att vi var lika fascinerade båda två. Det är något visst med fyrverkerier!
De bringar framtidstro!

Dags att få i sig lite mat och bege sig ut för lite frisk luft.
Det kan verkligen behövas idag!

Avslutar med att säga tack till alla inblandade för en most perfect kväll!
Tack för att ni tog emot mig med öppna, varma armar!

Och till alla Er som förgyllt mitt 2011: Tack! Ni är så inihelvete bra och jag älskar Er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0