Promenader är roten till mycket gott...

Ibland får man oväntat mycket ut av att ta en promenad.
Blev inplockad på mer jobb.
Blev lycklig och lugn i själen av snön som föll.

Bjöd in mig själv på te hos fina vännen C.
Släppte loss Talibanen och all of a sudden hade vi fått middag alá toast!
Fab!

Snart är det hem och läggdags. Dagis imorgon.
Satan i gatan vad vi behöver komma in i rutinerna igen!

Karln har åkt flygplan till jobbet som ligger i grannlandet och jag hoppas jag kanske kan få lite fason på kaoset som råder i min icke feng shui inredda lägenhet!
(men helvete, vad fint det börjar bli!)

Har ni fått någon snö idag?
Har ni hittat tillbaka till rutinerna igen?





Kommentarer
Layil

Jag har saknat rutinerna mer än någonting annat, och det trodde jag knappast om mig själv. Baby steps, right? Slet upp barnen ur sängarna för att visa att det börjar bli vitt på marken, och minimarodören undrar lyckligt om han får åka pulka till dagis imorn. Han har ännu inte somnat, btw.. Rutiner is the shit! Lugnet i själen kom som en gudagåva idag, grät ögonen ur mig till grey´s (efter en lång promenad vid hamnen med musik och fotande) och kände mig helt underbar efteråt. Pussa sötnöten! <3

2012-01-09 @ 22:08:11
URL: http://konstenattblistor.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0