I en kall idrottshall...



Man skulle väl egentligen inte tro det var sant.
Rättelse: När jag slutade gymnasiet (med buller och bång) Visste jag att jag aldrig mer frivilligt kom att sätta mina fötter i en kall, trist gymnastiksal.
Ack, så fel man kan ha.
Jag gjorde nämligen det igår. Jag, Talibanen och K drog iväg till Gotha Cup och kollade innabandy.
How cool isn´t det lixom dårå?!
Jo, jag menar väl det!

Nej, ok.. jag skall väl erkänna att det finns bakomliggande orsaker. Orsaken kan heta Emil. Emil är 16 år och Talibanens nya kärlek.
Behöver jag säga att Talibanen var överlycklig?
Och mer tindrande ögon när hon fick pussa Emil på kinden och ge honom en kram har jag väl aldrig skådat.. Det är lycka det..För både mor och barn.
(Martina .. du skulle älskat honom. hö hö!)

Avslutade kvällen med ett finbesök av Skåningarna. Några timmars pratande, ett par glas rött och lite bakgrundsmusik. Ungefär så. Komplett fredagskväll.

Att man sedan är helt jävla ur gamet och inte är van vid att jobba hela dagen, åka iväg, komma hem sent och sedan vara social är en annan femma.

Hade tydligen sovit som en död och hotat karln då han för inte mindre än Tredje gången väckt mig och bett mig sluta gnissla tänder.
"Väcker du mig en gång till så slår jag in tänderna på dig" ...Snark!
Fi fan.. Det är tur man är så in i helvete charmig när man sover.. kunde ju lätt blivit pinsamt annars. -host-
Jag tänkte säga att vi tar väl kvällen nu... tills jag insåg att klockan var 22.05. Jag borde kanske hålla mig vaken en timme till?

Det får bli Berlinerpopplene på DVD.. Om jag får karln att gå med på det!

Godnatt mina vänner!




Kommentarer
Jen

Ni ser onekligen ut att haft en underbar dag/kväll, men NEJ Svenssonlivet är aldrig ok! -ryys-



Lilla sötnosen! Kär i en 16 åring! Guuu så charmigt! :D

Och jo, ibland så vill jag gärna ha en sådan där liten sak att gulla med, men att de skulle vara tysta och lugna har jag ett svagt minne från din egen att de inte är. -host- ;) Puss på!

2012-01-08 @ 11:49:57
URL: http://pansky.blogg.se/
Martina

Mjaumjaumjau! En sådan yngling vore ju verkligen något att sätta tänderna i:)

2012-01-08 @ 13:00:30
URL: http://queenofparanoia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0