Ofrivilligt sömnlös aka Talibantrots?


Talibanen har många ideér. Bra som dåliga.
En av de sämre är väl att gå upp mitt i jävla natten för att sova i min säng.
Själva delen med att sova i min säng är väl helt ok... Om hon bara hade somnat om.
Ofta somnar hon inte om. Nej, det är inte för att hon lägger sig för tidigt. Eller att hon sover för länge. Hon lägger sig vid 19-20 tiden och går upp vid 7-8 tiden på morgonen. Helt normalt för en tre-åring skulle jag tycka

Men att vakna vid 1-2 tiden på morgonen. Klarvaken.. och hålla låda till 5-6 på morgonen Innan hon somnar om igen...
Det börjar bli -lite- tröttsamt.
Är det en fas? Hur länge varar den?
Hur har Era barn varit? Har ni haft liknande problem? hur hanterar/hanterade ni det?

//väldigtskittröttmammasomförsökervarakonsekventnätternaigenom.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0