Vuxenpoäng...

...


Det är vuxet med blommor. Det har vi lixom redan konstaterat! Skitvuxet!

Att hålla liv i dom - ännu vuxnare!

Men nu var det faktiskt inte det vi skulle komma fram till utan att Jag ... Har köpt mina första tulpaner.
Vita.
Ack, så vackert!

Och en ny duk. Alldeles tacksam för barnet att kladda på om hon skulle behöva det!

Lite vårlikt hade jag tänkt att säga .. och det kanske det är förvisso. Om man nu bortser från att det i skrivande stunnd är typ minus nio grader ute och grått.
Men vi kan bortse från det. För i mitt kök börjar det bli vår.
Och kan man kombinera vår inne och vinter ute så är ingen lyckligare än mig..
Så kan vi nog ha det fram tills april om inte annat!

Förövrigt så vill jag renovera. Göra om. Måla köksbordet vitt. Kan det vara något kanske?


Kommentarer
Angela

Sådär gammelvitt å lite slitet? :D

2012-01-25 @ 12:14:26
Hondjur

Haha. Ajjemen.. Ungefär så ja :) Shäbby tjick typ dårå! :D

2012-01-25 @ 12:26:52
URL: http://etthondjur.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0