And it´s gonna be all magical...

 
Ikväll skall jag leva i nuet och bara njuta. 
Jag skall lagra varje ton under bröstbenet och andas den där magin som bara Winnerbäck kan skapa i själen.

Kanske fäller jag en och annan tår. Kanske sjunger jag med i varenda låt. Kanske dör jag lite av lycka.
Kanske jag efteråt ramlar ihop i en liten pöl av känslor?
Jag vet inte. Jag vet bara att det kommer bli fantastiskt. Regn eller inte. 
 
Den här kvällen kommer jag leva länge på.           
Och det känns lite som att denna kvällen får vara en av de för mig slutgiltiga finalerna för min Göteborgsperiod. 
Det känns rätt så. 

Det går  bra nu! 


Kommentarer
Joanna Löfdahl

Ååååh, men jag vill ju också!!!

Svar: Det var så in i helvete fantastiskt sötnos!! <3
Om Hondjuret

2012-07-13 @ 14:47:13
URL: http://www.frumittilivet.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0