♥ Day 4 - a song that makes you sad ♥

 
 
Om brustna hjärtan och krossade drömmar. 
Om olycklig kärlek och en ovilja att leva.
Precis sådär som livet tenderar att vara ibland. För vissa lite oftare.

Jag har gråtit många tårar, jag har skakat mig till sömns och undrat om livet någonsin kommer bli värt att leva igen. ...Har varit övertygad om att allt är över och ingenting betyder något längre.
Inte orkat, inte kämpat. 
Men på något vis rest mig igen. 
Och detta bandet har hjälpt mig igenom de flesta kriserna. Allt från alkoholens makt till krossade hjärtan och vansinniga aggressioner. 

Men just denna låten - får mitt hjärta att slå lite hårdare innanför revbenen, lite ondare och lite, lite vassare.



Kommentarer
Jen

Älskade gullunge! Nu kommer livet att bli underbart för dig och den lilla. :) Orka kämpa vidare och ta en dag i taget. Hoppet är det sista som försvinner! <3 Love to love you!

2012-07-09 @ 09:49:56
URL: http://pansky.blogg.se
Achilles

Tja, kan du maila oss om din adress så skickar vi biokortet till dig, tack för du tävlade med oss och se nu en bra film=)

2012-07-09 @ 12:39:54
URL: http://achillesblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0