Färden går mot Skåne...

 
Antar att det börjar bli dags att packa. Resan ligger framför oss. Två timmar ner till Skånelandet. 
Thank god för portabel DVD. 
Hur min rygg, som mystiskt låst sig inatt skall klara bilfärden vet jag inte riktigt... Men något säger mig att det kan komma att bli hemskt otrevligt.
Men men... jag får väl slänga mig i poolen när vi kommer fram kanske:) 
 
 
O andra sidan med min vanliga tur kommer det väl spöregna... 
Skulle på något vis inte förvåna mig.
 
Men först: Ner och hämta en satans lånemobil. Smilfinken var självfallet inte där så jag kunde jaga honom igår. 
Vi får se hur det blir idag helt enkelt! Skitställe! 
 
GLAD MIDSOMMAR OCH ALLT DET DÄR! 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0