Men i all hemlighet önskar jag så att det blöder ur varenda por i kroppen på mig...




Sista dagen på veckan och man kan väl säga att den varit turbulent?!
Allt ifrån en hel del jobb, till barnlek, vuxenlek och en hel del självreflektioner.

Vi har träffat -han- och jag vet inte vad jag varken skall/borde/vill säga om saken mer än att det skapade hål i själen och det är något jag hoppas vi snart kommer bort ifrån!

Till veckan får vi svar om vi kanske får den där lägenheten i staden där hjärtat hör hemma. Jag vågar knappt tro, knappt hoppas eller ens le. Men i all hemlighet önskar jag, så att det blöder ur varenda por i kroppen på mig.
Just nu hade det inte kunnat bli mer fantastiskt.

Men det är klart... vi har först en sommar att avverka här hemma med. En sommar som mestadels är kantad med jobb och en veckas semester...
Jag hoppas väl självfallet kunna klämma in lite parkhäng, Slottskogen och kvalitetstid med dotra med!

Nu är det på hög tid att kasta sig i duschen, se om man kan avverka ett par timmar ute innan det nalkas jobb igen till sena kvällen.
Det skall bli skönt med måndag efter den här veckan helt enkelt!

Hur har ni det mina vänner? Har ni snart semester?
Sommarplaner?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0