Perversa varelser och sånt där...



...talibanus litenus sommaren 2011...



Halva arbetsveckan är gjord och det känns förbaskat skönt. Nu väntar två dagar med ledighet och talibangos!
 
Imorgon -dock- varvar vi det hela med lite otrevligheter. Rättelse: Ungen tycker det är skitkul och är i eld och lågor. Mamman kämpar med paniken och tycket att de är perversa varelser. Tandläkare alltså.
Vi skall tillbaka och få domen imorgon. Om den döda tandjäfeln får vara kvar eller inte. Måtte den .. snälla god gud och allt det där... I beg you!
Måtte den vara död men inte skadlig för tänderna under och liknande. Då vet jag nämligen inte vad jag skall ta mig till.
 
Hujedamig... Då lär det ju inte bara vara ungen som behöver sövas, det kan jag ju berätta redan nu!
Har några av Era barn behövt att dra ut tänder? Tell me the story plz! Känns som att det kan bli ett sådant där skitstort trauma!
(för både mor och dotter)

Som om det inte vore nog med terror där har vi lyckats att få en tid till sjukhuset samma dag. Finally.
Kolla den där bråkiga magen som aldrig riktigt vill ge med sig.
Se om det är fler allergier/tarmfickor..båda? Något är det i alla fall och jag hoppas vi snart kan få veta vad och få lite mer konkreta svar på vad man kan/skall/bör göra.
Man är ju så in i bomben maktlös i sådana här situationer när hon har ont... Mitt lilla liv..
 
Gårdagens kommentar var för övrigt sjukt jävla klockren och fick mig att skratta länge...
Klockan 05,30 smyger jag in i talibanens rum för att säga godmorgon och väcka henne ... hinner säga ett halvt godmorgon innan jag hör ett sömndrucket:
 
"Maaaammaaaa, vad viiill du miiig?"
 
Älskade lilla tonåring... 
Sedan drog hon täcket över huvudet och fortsatte sova ;) 

Och sova, det är precis vad jag tänker göra. Sova och sova som en död. All the way till los talibanus kommer och petar på mig imorgon och anser det vara morgon.
Måtte det bara vara efter klockan 7 i alla fall. Allt annat går fetbort!
 
Så well... wish us lycka till imorgon!


Kommentarer
Anders Lundin

Jupp, i could tell you stories. Jupp, jupp! All ended well..:)

Svar: Haha! Anders Lundin? Hahaha! Du är inte helt frisk min vän! Men det vore sjukt kul om det faktiskt -var- Anders lundin! :)
Om Hondjuret

2012-06-14 @ 07:54:06
Måns Zelmerlöw

?? Vi här på allsången följer den här bloggen varje dag...:)

Svar: Ha ha ha ha! This only gets better! Undrar om/när jag får vara med där! Och isf...vad skall jag sjunga? Bananerna? :o
Om Hondjuret

2012-06-14 @ 11:37:57
♥ ♥ ♥ BAMBI - åker snart till USA för att återförenas med min syster! ♥ ♥ ♥

Haha, men vilka roliga kommentarer du hade till detta inlägg :)

Svar: Hehe.. Du menar mannen med hundra identiteter som tror sig vara någon allsångskung för tillfället? ;)
Och en liten fråga: Hur i hela friden hittade en sådan storbloggare hit? ;)
Om Hondjuret

2012-06-15 @ 10:59:19
URL: http://bambi.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0