Elin hjärta...



Elin hjärta Tradera!

Speciellt när vårgarderoben behöver fyllas på och talibanen skjuter i höjden!
Och sedan när fick ungen storlek 26 i skor? Hon hade nyss storlek 19.
Förövrigt är det lika dyrt med skor till henne som till mig. Jag kan inte riktigt förstå logiken...
De här skorna gav vi dock bara en 20:- för så det får man väl se som ett kap!

Snart dags att börja leta runt efter lite second hand affärer här i Göteborg med. Jag vill hitta nya saker till mitt hem. Fråga inte vad... men jag behöver förnyelse! Nu när det blir vår och allt!

Ni då? Fyndar ni?

Vad kan ni tänka Er att köpa begagnat och vad köper Ni Inte begagnat?


Kommentarer
Maria

Jajamänsan! Massor!

2012-03-22 @ 20:28:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0