Jag lägger mig och svär lite...



...Här tänkte jag slänga in en bild på misäruttrycket men det var så illa att jag lät bli...

Efter två dagar med jobb till 18.00 och ett tempo utan dess like inser jag nu att jag ger fasen i alla måsten som bygger upp sig som torn runtomkring mig...
Det finns ingen som helst ork kvar helt enkelt.

Jag förstår inte varför kroppen inte blir bättre och jag förstår inte varför jag fortfarande har feber..
Sedan finns det en grej till men jag är hygglig nog att bespara er infon. Men jag antar att det är ett tecken på att det blivit någon jävla inflamation i kroppen.
Så nu ... yr, förvirrad och så jävla sliten laddar jag för två dagars jobb till innan det tack och lov snart är söndag!
Vilodag!

Men innan jobb imorgon skall jag vara smart och ringa den där polacken och be henne drämma in ett e-recept på antibiotika. No hell att hon gräver i mig igen!
Annars skall jag spela det här på högsta volym för henne medan jag lär henne precis vartenda fula ord i hela ordboken jag kan! I promise!

Jag går och lägger mig i soffan, drar en filt över mig och svär lite! Jag börjar bli bra på det!

Ta hand om Er finfolk! :)

Ps1:Jag lovar att snart bli glad och trevlig igen!

ps2:Eller vad fan... det vore ju inte jag! :)


Kommentarer
Jen

Älskade gullrumpa! Det där låter inte vidare. :( Men inlägget över låter betydligt bättre och jag väntar på samtalet om när du ska springa näck så jag och kameran kan komma för att fixa bildbevis. :D Det är dock något som gör att jag inte kan kommentera inlägget ovan... mju!

Hoppas du vilade ordentligt idag för imorn är det en ny dag och nya tag. :) Puss på!

2012-03-25 @ 19:36:01
URL: http://pansky.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0