Måndag 23 aug, 2010


Sådär såg gårdagen ut. Den spenderades i skogen. I alla fall några timmar av gårdagen.

Det var fantastiskt skönt att få andas lite skogsluft och bara strosa en stund.
Förstår inte varför man inte går där oftare när det faktiskt är så hemskt nära. Men snart, snart skall vi tillbaka dit och plocka blåbär. Det borde väl snart vara säsong för det?
Sjön och lugnet gör underverk för själen helt klart!

Nu är det dags att ta tag i lägenheten. Medan den lilla är på dagis. Det är en massa jag vill hinna med och jag Skall hinna!
Om inte annat för att "slå" VackerC.
Anordnade "städtävling" med henne för att få en sporre. Före och efterbild bestämmer vinnare!

Det strilregnar, jag fryser och har mensvärk. Känner mig ynklig i allmänhet.
Dessutom kom jag aldrig i säng inatt och nu är jag galet trött! Men kanske, kanske om jag städar utav bara helvete nu så hinner jag sova en liten kvart innan dagis!
Vi testar, ja, det gör vi!


Hej effektivitet, nu kommer jag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0