08 ~ Ett pinsamt ögonblick




Herrejävlar, så många det finns att ta av här. Det är ju inte direkt så att man är någon ängel. Eller har full koll för den delen.
Jag är ganska bra på att göra bort mig. Både nykter och onykter skall då tilläggas!

Jag tror det började när jag gick på fritids. I all fall det första jag minns. Där skedde inte mindre än Två riktigt gräsligt, pinsamma incidenter.

Scenario 1:
Elin 9 bast är tokkär i Fritidsledaren Steinar. Han var det vackraste jag skådat med sitt krulliga, långa hår ..
En dag hade jag den turen att det var just Han som satt och hjälpte mig med läxorna.
Sade jag tur?

Jodå.. Steinar bad mig vänligt att ta upp en av de andra böckerna jag hade i väskan. Ready to please böjde jag mig ner (självklart med röven mot honom) för att ta upp boken.
...och fiser på honom...

Jag har aldrig, Aldrig skämts så mycket. Någonsin. Varken före eller efter tror jag! Jag ville dö! (jag kan fortfarande se hur hans krulliga hår fladdrade).


Scenario 2:

På samma fritids hade vi ofta tävlingar. Om det ena, än det andre. Denna dagen var det en tävling i grimaser.
Jag och en pojke satt mitt i mot varandra..
På något konstigt vänster så skulle jag "blåsa upp ansiktet och spänna ut ögonen".
Trycket blev för stort. Pang sade och plötsligt hade den andra killen blod i heela ansiktet!
Min jädra näsa. Igen.
Killen tog det ganska bra. Jag, jag ringde mamma!

Visst finns det fler storys. Från lite mer up to date. Men jag sparar lite på dom! Ni får ju faktiskt ha något att se fram emot med :)



Kommentarer
cicci

hahahahaha sitter här o försöker va tyst då amara sover men läste detta o asgarva högt :) Stackars 9åriga Elin

2010-12-10 @ 19:28:11
Jen

Ahahaha! "..hans krulliga hår fladdra" Underbart!

Jag skrattar så jag vet inte vart jag ska ta vägen... :D

Du kan då verkligen konsten att förgylla min dag!

Tack för att du delar med dig, sötnos...

nu ska jag dela med mig till Rob som undrar varflör jag skrattar så hysteriskt! :P

2010-12-15 @ 17:18:49
URL: http://pansky.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0