08 ~ Saker som jag är tacksam över



  • Älskade, vackra dotra!
  • Vännerna som är viktigare än allt .jävla. annat!
  • Orden - bokstäverna - på/i/under huden.
  • Hemmet - tryggheten - tillflykten.
  • Resorna - alla resor jag fått ta del av igenom åren. Både utomlands och inrikes!
  • Datorn - Livlinan. Min syrgastub!
  • Tvättmaskinen - Lifesaviour!
  • Kaffe - livsnödvändighet.
  • Möjligheten att lära - att ständigt utvecklas, göra om, göra rätt - förbättras!
  • Jobbet - Det handlar om att överleva. Ibland är det inte så jävla kul men det är bara ett steg på vägen.
  • Naturen - hitta fokus, skrika, falla isär och sist men inte minst: Hitta helande styrka i naturens mäktighet!
  • Sex - Inget jag är tacksam över på det viset.. mer: Jävligt glad att det finns?! Det är onekligen ett tidsfördriv man mår bra av!
  • Det finns mer. Det finns det alltid. Men här är basic för att hålla mig levande och varm.
  • Och ja, jag skall fortsätta utmaningen nu. Jag har varit lite upptagen med att hitta fotfäste ett tag bara!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0