Joy to the helg!



Nu tar vi helg här i min lilla familj! Det är på tiden känner jag. Veckan har innehållit alldeles för lite sömn och för mycket trots!
Snablarns lilla trollunge ;)

Jobb är uppbokat även för nästa vecka så jag behöver inte tänka mer på det. Eller ja, i alla fall inte förrens nästa torsdag. Skönt! Idag har jag sprungit mellan två förskolor och nu är det dags att springa att hämta min egen för att sedan rusa ner till Los Angered, handla och göra sig redo för en redig jädra myskväll!

Fick ett sms tidigare där det stog:
"Tänkte köpa med mig några vansinnigt flottiga, smaskiga fryspizzor om det behagar Fröken?"

Och självfallet gör det, det! Min mage skriker efter flottig mat just idag!
(eller nej, mest vill den faktiskt fisa men det gör man ju inte i fina pojkars sällskap! Herregud, så kass mage man har nu förtiden! Skit magkatarr! Skit stress!)

C skulle komma över med glögg ikväll oxå. Glögg, folköl och fryspizza! Vad mer kan man önska sig en fredagskväll? Jag är i alla fall fasligt nöjd.
Att sedan få vakna i en varm famn imorgon utan att väckarklockan skriker skall bli fasligt skönt det med måste jag erkänna! Fina, fina karl.

Skall se om jag inte hinner slänga in min utmaning ikväll med. Jag är lite seg. Jag vet. Men det går som sagt lite i 120km/h nu om dagarna med sena jobbdagar, pojke och ett hem som skall skötas!

Ni får ta det i den takten det kommer helt enkelt!

Ha nu den allra finaste helgen mina vänner!!

Vad har ni för planer?



Kommentarer
Jen

Pizza, öl, kaffe, glögg...?

Säkert kanon bra för en fucked up mage med magkatarr...ehh! :P



Fixade om lite som du kanske sett, men visste inte om du ville ha mer ändrat? Så jag tänkte att resten får hon sköta själv. :D

Ha en underbar helg nu sötaste!

Me love you och lovar att ringa imorn. Puss

2010-12-03 @ 21:32:41
URL: http://pansky.blogg.se/
Jen

Å det fanns ju en fråga oxå...

Min helg: Plugga, julmarknad, frosta ur frys, plugga, soova, soova och sooova samt ett och annat godisbak. :)

2010-12-03 @ 21:34:07
URL: http://pansky.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0