Julkoma - Dec. 27, 2010




Julen kom. Julen försvann. Men den lilla tiden den var här så var den fin. Det var den minsann! Liten glittrade ikapp med julgranen och var världens finaste, lyckligaste lilla trollunge!

Hon formligen badade i paket och jag har inte en susning om hur vi skall få plats med allt. Just nu är det saker högt och lågt i hela lägenheten!
Vi behöver helt klart en större lägenhet!

Mamma gjorde som vanligt den godaste julmaten och vi avslutade kvällen med att öppna våra paket. Det var på något vis lugnast att lillan fick öppna sina först! :)
En Irish coffee blev det till paketen med minsann! Mumma!

Både jag och Liten är vansinnigt nöjda med våra paket och jag förvånas fortfarande över hur många paket jag faktiskt får!

Nu är man nog lite i julkoma vill jag påstå. Vi har kommit hem men inte landat!
Städa? Idag? Nej. Jag vill inte!
Jag vill inte laga mat heller idag och då var det vansinnigt skönt att Cia ringde och bjöd oss på middag om en timme! :)
Snälla, rara människan!

Nej! Jag skall gå på strumpjakt! Jag fryser om tårna!

Har ni haft en fin jul mina vänner?



Kommentarer
Joanna

Vad stor tjejen har blivit! Tiden går himla fort.

Låter som ni haft en fin jul fina du <3

Vår jul blev ingen jul alls. Ingen julmat över huvud taget. Vi satt hemma och var dyngsjuka alla tre. Och det håller i sig, suck! Men lilleman fick massa fina julklappar iaf :)



*kramas massa på*

2010-12-27 @ 15:23:53
URL: http://Kiikop.bloggplatsen.se
tiamiquilts

hej. så fin hon är i klänningen, inte verkar hon rädd för tomten heller.

hoppas du fått tag i stödbandage till foten.

varm kram till er båda från mig.



Tina

2010-12-28 @ 23:14:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0