Kina-Mat och Julhandlande!




Någon julkänsla vill inte infinna sig riktigt i år. Det går mest på stress och måsten just nu.
Man hinner inte, vill inte, kan inte och det går inte.

Negativt, jo det kanske kan låta så. Det är egentligen inte det.
Jag önskar bara att det var lite mer som förr. Då allt var magiskt, rofyllt och fint i december.

Nu handlar allt om ekonomi, relationer till olika människor och en hemskt massa annat.
Det är tärande. Jag önskar jag kunde tillåta mig själv att släppa lite mer. Njuta lite mer. Andas lite djupare!
Istället för den eviga stressen inombords.

Klockan har passerat tolv. Jag skall börja slå in julklappar nu.
Jag, Liten, Cia och hennes lilla var iväg och handlade lite tidigare ikväll.
De flesta är klara nu. Hoppas jag! Mamma är kvar dock. Jädra mamma! Svårt är vad det är!
Funkar på något vis inte att försöka virka en grytlapp längre ;)

Vi avslutade i alla fall shoppingen med ett besök på en kinarestaurant. Det gjorde gott i magen för oss alla vill jag lova!
Skrothögen åt som en liten häst :)

Nu, nu.. skall jag slå in julklappar innan det blir alldeles för sent!

Snart, snart kommer kommer Tomten som Sanna säger ;)


Kommentarer
Lina

Hej vännen. TAAAACK för alla dina helt underbara komentarer v Hubben kostade ca 400 kr, säkert mycket bara för att den är vit (för annats är det inget märkvärdigt med den, och det finns ju betydligt billigare på marknaden!) Men, eftersom vi har en vit dator (and I lööööv vitt!) så fick det bli en sån :)



Hoppas nu ni får en helt underbar jul, och att julkänslan infinner sig hos dig snart. Jag kan verkligen hålla med om att det inte är så lätt att finna den i all julstress. Roligt att vi har snö i alla fall! :)



massa julekramar till dig o lilla fina Sanna. GOD JUL!

2010-12-22 @ 06:33:14
URL: http://ninninusens.blogg.se/
Hanna

Hahah njaa vet inte om ja vill att disa ska veta allt martina vet:P men barnvakt får hon gärna va om hon är en bra sådan eheh!

2010-12-22 @ 21:59:31
URL: http://disfis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0